Kelab Pingpong Melayu Johor Bahru

Forum Forums General General Kelab Pingpong Melayu Johor Bahru

  • This topic is empty.
Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Posts
  • #318777
    Anonymous
    Guest

    ASSALAMUALAIKUM WBT…

    di sini saya sahaja je nak war2kan atau gembar-gemburkan kpd sume warga johor tentang kelab pinpong melayu johor bahru sekarang yg berada di dewan mara kampung desa rahmat. saya ni hanya lah ahli kelab biasa saja…XDE bincang ape2 pon dengan kelab or ape2.cume tengok kelab2 lain posting mcm2 ttg kelab masing2, jd sini saya nak upload la gambar sekeping dua…

    di sini jugak saya amik kesempatan nak maklumkan pd siapa2 ahli pp4m d jb yg x tahu lagi ttg kelab nih, waktu latihan/main adalah seperti berikut:

    HARI: khamis -ahad tiap2 minggu.
    WAKTU: khamis & jumaat >6 ptg – 9 mlm
    sabtu & ahad>530 ptg – pancit

    bawah ni ada la pencuci mata n jugak sekali peta dr plaza angsana nak ke dewan mara desa rahmat yg terletak d jalan kehakiman bersebelahan surau desa rahmat.





    jd pd kwn2 sumer moh le kite memeriahkan arena ppong d malaysia…

    kwn nih ahli biase je, bukan ajk kelab or ape2.n jugak beginner dlm ppong..tp kalau nak tanye ape2 ttg kelab leh le kontak no kwn

    013-7788346>adam

    p/s: harap jgn d salah gunakan nombor nih yer..kwn ikhlas nak mnambah kenalan ppong jek..so kalau ade kepentingan peribadi or nak jual aper2 or kad kredit ke ape2 je la yg x berkaitan ppong, SILA JGN GUNA NOMBOR INI

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.